Şebnem'in Ev hali

2 Ocak 2015 Cuma

Kumkuat (kamkat) meyvesi

    
     Gerçekten çok enteresan başka ne diyebilirim ki :). Tadı, görüntüsü çok ilginç. Bu sevimli meyve ile yeni tanıştım. Mandalina, portakal, limon arası kabuğu kalın bir meyve. Tatlı ekşi
bir tadı var. Boyutu hakkında fikir olsun diye yanına mandalina koydum.   Kabuğu ile yenen tek turunçgil. Soğuk algınlığına iyi geliyor. C vitamini yönünden zengin. Reçel ve marmelatı yapılıyormuş. Bence de reçeli çok güzel olur denemeyi isterim. Çocuklar alışık olmadıkları için birer ısırık aldılar ve beğenmediler. Yemelerini çok isterdim, bu soğuk kış günlerinde iyi olurdu. İçini görmeniz için keserek de fotoğrafladım. Çekirdekli görünümü sizi aldatmasın yerken çekirdekler rahatsız etmiyor. Ablam ve enişteme beni kumkuat ile tanıştırdıkları için teşekkür ederim, keselerine bereket (fiyatı biraz yüksek) :))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder