Şebnem'in Ev hali

4 Ocak 2015 Pazar

Ev kebabı

    
     Hafta sonları çocuklar evde olduğundan pratik yemekleri tercih ediyorum. Buzlukta dana kuzu karışık kıymam vardı onunla kebap tarzında
bir şey yapıyım dedim ve bu yemek ortaya çıktı.
 
Malzemeler:
600 gr dana kuzu karışık yağlı kıyma.
1 tatlı kaşığı biber salçası.
Pul biber.
Karabiber.
Tuz.
Lavaş.
Soğan piyazı için.
2 orta boy soğan.
Yarım demet maydanoz.
1 tatlı kaşığı sumak.
Tuz.

     Kıymayı  salça ve baharatlar ile iyice yoğurdum. İnce uzun şekiller verip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizdim. 200 dereceye ısıttığım fırında 15 dakika pişirdim. Onlar pişerken incecik doğradığım soğan ve maydanozu, sumak ve tuz ile karıştırdım. Lavaşları da sıcak fırında biraz ısıttım işte bu kadar her şey hazır.. Afiyet olsun.
    


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder