Şebnem'in Ev hali

2 Şubat 2015 Pazartesi

KOLAY TRAMİSU


tiramisu tarifi

    Merhaba. Tatlı ile ilişkim  çooook iyi, aramıza kimseler giremez. Hal böyle olunca bazen pratik ama lezzetli tariflere ihtiyaç duyuyorum. Bu tarif hem kolay hem de muhteşem.


Malzemeler:
1 paket hazır kakaolu  pandispanya

Kreması için:
4 su bardağı süt
1 su bardağı toz şeker
2 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
1 paket vanilya
200 gram labne peyniri

Pandispanyayı ıslatmak için:
1 çay bardağı süt
2 tatlı kaşığı granül kahve
2 tatlı kaşığı toz şeker

Üzeri için kakao

    Un, nişasta ve toz şekeri tencereye koydum, çırparak azar azar sütü ekledim. Orta ısıda karıştırmaya devam ederek pişirdim. Kaynayınca vanilyayı ekleyip ocaktan aldım. Arada karıştırarak soğuttum ve labneyi ekledim.
    Bir çay bardağı sütü ısıtıp, kahve ve şeker ekledim. Pandispanyanın bir katını bu sütün yarısı ile ıslattım, üzerine kremanın yarısını sürdüm. Üzerine diğer pandispanyayı koydum, tekrar ıslatıp kalan kremayı sürdüm ve buzdolabında dinlenmeye bıraktım.  Servis etmeden önce üzerine bolca kakao ekledim. Afiyet olsun :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder