Şebnem'in Ev hali

21 Şubat 2015 Cumartesi

PEYNİRLİ EKMEK DİLİMLERİ

fırında peynirli ekmek
    Merhaba, çok pratik ve lezzetli bir tarif. Geçen hafta yapmıştım, yayınlama fırsatım olmadı. Yarın Pazar kahvaltısında yapmak isteyenler olabilir diye hemen yayına koydum :))
 
Malzemeler:
 
10-12 dilim ekmek
 
250 gram beyaz peynir
1 adet yumurta
1 tatlı kaşığı tereyağ
peynirli ekmek
 
 
     Peynir, yumurta ve tereyağını doğrayıcıda krem kıvamına gelene kadar karıştırın. Ekmeklere birer dolu tatlı kaşığı sürün. Benim kendi yaptığım tam buğday ekmeklerim vardı onları kullandım.  180-200 derecede üst rafta peynirler kızarana kadar pişirin.
ekmeküstü tarifler
 
     Başka peynir de kullanabilirsiniz. Birkaç çeşit peyniri karıştırabilirsiniz. Bayat ekmekleriniz var ise hepsini kolayca değerlendirmiş olursunuz. Sofraya koyduğunuz anda bitecektir hepsi. Herkese güzel bir pazar günü ve kahvaltısı diliyorum. Afiyet olsun.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder