Şebnem'in Ev hali

11 Ocak 2015 Pazar

Fırında balık

fırında balık

     Kış mevsiminin tek sevdiğim yanı bol bol balık olması. Bana kalsa her gün balık yiyebilirim. Çocuklar da çok şükür problemsiz yiyorlar. 
Fakat benim gözler yakında problem çıkartıyor artık :)) mutlaka kılçık kazası oluyor. Yemeğimiz zehir oluyor diye çocuklara ayrı balık alıyorum. Palamut, somon, hamsi, mezgit gibi balıklar tercih ediyorum çocuklar için. Bu sefer hiç kızartma ile uğraşacak durumda olmadığımdan fırında pişecek balıklar seçtim. Çocuklara palamut, büyüklere sarıkanat. Balıkçım güzelce ayıklayıp yıkıyor, ben bir kere daha yıkayıp yağ ve tuzla harmanlıyorum yağlı kağıt serilmiş tepsiye diziyorum. 210 dereceye ısıttığım fırında 30 dakika kadar pişiriyorum, tamam. Bazen yanına fırın patates de yapıyorum. Bu kadar basit olup da bu kadar besleyici ve lezzetli başka yemek yoktur herhalde. Herkese afiyet olsun.
      Böyle tepsi ile fotoğraf pek hoş olmadı ama servis fotolarını kaybettim özür diliyorum. Tam Şebnem'in ev hali oldu bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder