Şebnem'in Ev hali

27 Aralık 2014 Cumartesi

Çocukların yeniyıl hediyesi hazııır :))

       İkizlerin birinci sınıfa başladığından bahsetmiştim daha önce. Çevremden birinci sınıf şöyle zor böyle zor diye bol bol işitmeme rağmen ne kadar zor olabilir ki derdim hep kendime. Ama atladığım ufak bir ayrıntı
vardı, benim ikizlerim vardı. Tek birinci sınıf çocuğu olanlar bile zorlanırken ben başlangıçta ne hallere geldim tahmin etmek zor değil. İlk üç ay zor geçmesine rağmen şu an okuyor ve yazıyor olmaları o kadar muhteşem ki anlatamam. 
      Neyse sadede geleyim. Aralık ayındayız yarıyıl tatiline bir şey kalmadı. Oyuncak almaktan artık fenalık geldi ne olabilir derken bizimkilerin evcil hayvan istekleri aklıma geldi. Kedi, köpek, kuş, su kaplumbağası, dinozor, su aygırı, hamster derken böyle uzayıp giden bir listeleri vardı :)) Tabi ki ben bunlara hazır değildim ve kendim için en uygun olan balıkta karar kıldım. Öğretmenimiz çocukların sorumluluk almasına da olumlu etkisi olacağını söyledi.  Çocuklara da söyledik çok sevindiler fakat hiçbirimizin yarıyıl tatiline kadar bekleyecek sabrı yoktu. Biz de eşim ile yeni yıl hediyesi olarak almaya karar verdik. Artık bir akvaryumumuz var, çocuklar balıklarını sabah akşam besliyorlar. İşin temizlik ve bakım kısımları tabi ki ben de. Bu da akvaryumumuz :))

 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder