Şebnem'in Ev hali

7 Ocak 2015 Çarşamba

Peynirli ev eriştesi

ev eriştesi

     Merhaba, bugün biraz yemek sıkıntısı çektim ne yapacağımı bilemedim. İşte böyle zor zamanlarda annemin yaptığı muhteşem erişteleri çıkarırım.
Biter diye korkumdan fazla sık pişirmiyorum yani. Kişi başı bir kase olarak pişiriyorum. Tarifine gelirsek çok kolay ve çok lezzetli.
 
Malzemeler: 
 
4 kase ev eriştesi
Tereyağ
Tatlı toz kırmızı biber
Taze kaşar
Ezine peyniri veya beyaz peynir
       
     Tencerede su kaynayınca erişteleri ekledim 20 dk. kaynattım. Erişteleri süzmeye aldım. Tencereye tereyağ ve toz kırmızı biberi ekledim. Tereyağ eriyip biber rengini verince erişteleri ve tuzu ekledim. Kaşar ve ezine peynirini rendeleyip karıştırdım. Tabağa aldığım eriştenin üzerine bolca peynir koyup servis ettim. Afiyet olsun :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder